.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ویژگی های دفاع مقدس با عاشورا

فرمانده سپاه كربلاي مازندران با اشاره به اين مطلب كه دفاع مقدس ما ويژگي‌هايي مشترك فراواني با عاشورا دارد، گفت: پيروزي عاشورا و دفاع مقدس حول امام و رهبر ديني بود.

به گزارش فارس، سردار سيد محمد تقي شاهچراقي صبح امروز در دومين يادواره شهداي شركت زغالسنگ البرز مركزي و ادارات شهرستان سوادكوه كه در امامزاده عبدالحق زيراب سوادكوه برگزار شد، با اشاره به اين مطلب كه دفاع مقدس ما ويژگي‌هايي مشترك فراواني با عاشورا دارد، گفت: ايمان به خدا و تبعيت از امام و وحدت و يكپارچگي ويژگي‌هايي مشترك قيام عاشورا و دفاع مقدس ما بود.
فرمانده سپاه كربلا مازندران با تاكيد بر اينكه ايمان به خدا موجب جانبازي و ايثارگري فرزندان اين مرز و بوم شده است، گفت: اعتقاد به نصرت الهي سرلوحه اقدامات ايثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس بود.
شاهچراقي پيروزي عاشورا و دفاع مقدس را حول امام و رهبر ديني توصيف كرد و افزود: تبعيت از ولي فقيه در بيش از 98 درصد وصاياي شهيدان ديده مي‌شود.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران گفت: وحدت، يكدلي و يكپارچگي در حور محور رهبري امام خمين(ره) از رموز پيروزي ما در دفاع مقدس بود.
وي با بيان اين مطلب كه 110هزار بسيجي در دوران جنگ تحميلي از استان مازندران به جبهه‌هاي جنگ اعزام شدند، گفت: 10 هزار و 400 شهيد استان مازندراني نمونه‌اي از ولايتمداري استان ماست.
شاهچراقي با تاكيد بر اينكه ريشه بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي جامعه ما ريشه در بي‌توجهي به مباني اعتقادي دارد، گفت: همه چيز را نبايد به گردن دشمن انداخت و ما بدانيم كه دشمن به‌دنبال دشمني است ولي ما در انجام تكاليف و وظايفمان بايد كوشا باشيم.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران ضربه زدن به ولايت فقيه را از اهداف اصلي دشمن ذكر كرد و گفت: اختلاف‌افكني بين قوميت‌ها و جامعه از ابزار آنان براي دستيابي به اهدافشان است.
وي يكپارچه گي و وحدت را راه مهمي در دستيابي به مدارج عالي و ترقي كشور ذكر كرد و افزود: اگر براي وحدت و دفاع از ارزش‌هاي نظام تلاش كنيم، در مسير شهدا و عاشورا خواهيم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.293 seconds.